سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپیران تولید کننده انواع پمپ گریز از مرکز با کفیت بالا

پمپیران

پمپیران یکی از شرکت‌هایی است که از سال 84 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آب و پمپ سیرکولاتور آغاز نموده است. پمپ گریز از مرکرافقی یک طبقه پمپیران با موتور جدا و محفظه حلزونی تک مکشه مرکزی ازلحاظ اندازه وعملکرد و کارایی مطابق طرح KSB آلمان واستاندارد DIN 24255 تولید و عرضه می شود.
پمپ های گریز از مرکز پمپیران  قطر خروجی به ابعاد 32 تا 300 میلیمتر و فشار تست 16 بار و فشار کار تا 10 باررا داراست و جنس محفظه حلزونی یکپارچه و پروانه آنها از چدن خاکستری (GG-25) می باشد.

پمپ های سیرکولاتور زمینی پمپیران در ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند و دارای 18 ماه ضمانت (از تاریخ فروش) و خدمات پس از فروش مطلوب در سراسر کشور هستند.

پمپ گریز از مرکز پمپیران

در ادامه نکاتی برای انتخاب مناسب پمپ سیرکولاتور پمپیران آورده شده است:

پمپ سیرکولاتور، در سیستم گرمایش مرکزی با جریان اجباری آب گرم یا آب داغ ، انرژی مورد نیاز برای گردش آب توسط یک پمپ از نوع سانتریفوژ تامین می گردد که ممکن است در مسیر رفت یا برگشت آب نصب شود. کار اصلی  پمپ سیرکولاتور تامین فشار سیستم نیست بلکه تنها می‌بایستی افت فشار ناشی از حرکت آب در لوله ها را جبران کند. برای انتخاب پمپ سیرکولاتور از روی کاتالوگ ، باید دو عامل مشخص باشد ، یکی مقدار کل آب در گردش (دبی پمپ) و دیگری افت فشار در مسیر رفت و برگشت آب از دیگ تا دورترین واحد حرارتی (هد پمپ) ، با معلوم بودن این دو عامل می توان قدرت پمپ را از روی منحنی مشخصه ای که در کاتالوگ پمپ ارائه می شود تعیین نمود.

معمولا میزان افت فشار در اوایل کار تاسیسات ، زمانی که لوله ها نو هستند کمتر از مقدار محاسبه شده می‌بشدا، بنابراین دبی آبی که توسط پمپ جریان می یابد بیشتر از مقدار پیش بینی شده خواهد بود و همین امر باعث می شود که پمپ به قدرت بیشتری نیاز داشته باشد و در نهایت تحت اضافه بار کار کند. بدین لحاظ باید پمپ را دقیقا بر اساس افت فشاری که تعیین شده و بدون در نظر گرفتن ضریب اطمینان انتخاب نمود. نکتهمهم  دیگر این است که اگر دبی پمپ را زیادتر از مقدار لازم در نظر بگیریم چون در عمل میزان دبی کمتر است با توجه به منحنی مشخصه، مقدار هد پمپ بالا می‌رود و در هنگام استفاده ار منبع انبساط باز احتمالا آب از منبع سرریز می کند.

شما میتوانید با مراجعه به سایت و فروشگاه مرجعی دماتجهیز از انواع پمپ پمپیران دبدن نمایید و با کمک اطلاعات درج شده در آن بهترین محصول را براساس نیازتان انتخاب نمایید.